Åhh så trevligt

Igår var jag på dans till Zlips i Hudiksvall. På Café August var Mange Schmidt och spelade.. han var tydligen mycket populär, för det var otroligt mycket folk där.

Det har varit en jobbig dag och gårdagen var också ganska jobbig. Inte alls roligt om man bråkar med nära och kära. -Det tar på krafterna! Man blir så ledsen och kroppen känns hängig och hjärtat gör ont.

Det är lite drygt två veckor kvar tills jag ska ner till R.. längtar ganska mycket. Ser fram emot att inreda lägenheten också.. men det blir kanske först när jag flyttar ner i Juni.

Dansade med mycket trevligt folk igår. =) Det ser jag fram emot att göra igen också.

Nu ska jag kila, är prov imorgon.

Kommentarer
Postat av: Cääärow

600 pers nere och ganska mkt folk uppe :P

det var i Ljusdalstidning tror jag, inte LJP utan Ljusdals Tidning, eller något liknande :P Du var med oxå, o sa att du skulle flytta till danmark osv.

Rööööj ;D

2008-04-21 @ 15:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0