Arild - Ny musikstjärna!

Jag surfade runt på internet och hittade helt plötsligt en gammal kompis från Efterskolen i Danmark, som jag gick på. Han var mycket intresserad av musik och var rappare redan då. Han sjöng på skolan och det var riktigt drag i det han gjorde. Han räknade med att han skulle bli något STORT en dag. Jag vill dock inte säga hans namn eftersom jag inte frågat honom om jag får skriva om honom på min sida. Tror dock inte han blir arg för att jag ger er hans hemsida. ;)

Nu har han sin egen studio och har redan släppt ut TVÅ (!!!) album.

Lyssna gärna, det är riktigt gung i låtarna. Visserligen, det är på danska, men det gör inte låtarna sämre.

www.arildmusic.dk/rap.htm

Kasper aka Arild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0