Besöka Marcela

I helgen ska jag besöka min härliga barndomskompis. En HEL helg. =D Så härligt. Vi ska myyysa och titta på film. Kanske kanske, men förmodligen inte, men kanske att det blir utgång. Annars blir det bara en massa prat hemma i lägenheten med en film framför näsan. =)
Det bestämde vi för bara några timmar sen. Ska bli riktigt roligt. Så se upp Uppsala! -Här kommer jag! =D


Apropås bara trevligheter så är Kasper grym! Ni som inte tittade tidigare, titta på länken länge ner. =)

SVenska imorgon.. hoppas det går bra. Ska läsa igenom det än en gång och igen imorgonbitti innan jag åker till skolan.


Saknar min älskling. =/ Tur att det inte är länge kvar innan vi ska ses. <3 Savner dig babe.. men vi er heldigvis snart sammen og jeg glaeder mig like crazy! =)

Got to go!
C ya!


  
                    Festbilder från förra månaden som jag precis har fått..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0