En helg i Uppsala

I helgen var jag hos Marcela i Uppsala. Jag åkte ner fredag morgon och vi gick hem till henne på en gång. Redan på vägen till lägeneten träffar vi på några små fjortisar, Haha.. man kände sig ganska vuxen när man gick förbi dem och man inte behövde splittra på sig för att låta de fem flickorna få gå på sin breda linje. =P

Väl i lägenheten bytte jag kläder. Det var 20 grader varmt utanför, men blåste lite kallt. Vi gick ut och handlade mat och efter det begav vi oss iväg ut på stan. Vi orkade inte titta runt något just den här dagen utan placerade oss nere vid ån med jordgubbar, chocolate cakes, bananer och vindruvor. Åhh så somrigt. =)

fredag kväll bestämde vi oss för att dra ut på krogen.. Bilder finns längre ner. ;P Vi gick på People först och shiieet så trevligt det var och därefter vidare till kareokibaren Etage. Vi sjöng aldrig något på det stället, men det var ganska ok iallafall.

Lördagen låg vi i sängen ganska länge och insåg väldigt snart att vi var tvungna att kliva upp. Efter att vi hade varit in i duschen och ätit mat så gjorde vi oss iordning för kvällens kravader.. Streetrace! Dock blev de titne som vi räknat med och det blev en hemmafest. Jag och Marcela hade festat loss hemma hos henne ett bra tag innan och var därför lagom lulliga på festen.

Jag var inte på så stort festhumör på plats hos Jonas, men lade mig in i sänge och det blev en tidig hemgång, dock inte lika tidigt i säng, då vi låg och pratade ett bra tag.

Söndagen låg vi i sängen till 12.00.. duschen väntade och sen blev det en dag på stan innan jag skulle hem med 17.09 tåget. Jag köpte, trots att jag inte hade råd. En kjol och sen ett par skor... ska få upp en bild på skorna lite senare.

Helgen var lyckad, trots en del delade meningar. =)
Jag är gärna tillsammans med dig en helg till vännen. <3

Ciao!


   Lite festbildeeer! =)
Marcela och jag 25 april 08

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack (: Det kommer bli jätte fint efter men jag vill inte ha det i balen i trean och allt :S Jag är så osäker..

2008-04-29 @ 14:30:13
URL: http://johannahenriks.blogg.se
Postat av: Carro

Nejdå, jag har inte haft några funderingar på o bojkotta allt :P Det är lugnt, tror det blir trevligt :) Lite annorlunda :D

2008-04-29 @ 14:50:17
URL: http://airolin.blogg.se
Postat av: Johanna

Jaa gör det (: Nej precis, man bryr sig inte så mkt om utseendet ju äldre man blir så det är bra haha:)

2008-04-29 @ 17:07:06
URL: http://johannahenriks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0