Nu går det utför. =/

Det går bara mer och mer utför. Skolan innehåller en enorm mängd läxor, inlämningsuppgifter och prov hit och dit. Det hjälper inte mer att jag saknar min pojkvän, långdistansförhållanden suger verkligen apa!

Jag vet att det snart kommer kännas bättre igen. Jag behöver bara skriva av mig lite och få ur mig all ilska och irritation jag har just nu i kroppen. Jag vet även att distansförhållanden inte suger egentligen, men det kändes otroligt bra att skriva det. Haha!

Jag behöver sova.. och prata av mig.. eller åtminstonne skriva av mig. Det är egentligen lättare. Då slipper folk sitta i flera timmar för att höra mitt prat om allt och inget.. det är bäst såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0