Strålande solsken men dålig...

Jaa, strålande solsken ute.. men jag mår inge bra. =(
Har gjort färdig filosofin och engelskan iaf... det ska bara rättas lite och läsas igenom innan det ska in imorgon... och så har vi ju självklart dansen... den där dansen... usch!

Helgen står på Uppsala och Marcela YIIHOOOO! =D Tror att vi kommer få en riktigt härlig helg. =) Apropå Uppsala, så ska jag leta efter en bussbiljett ner. Mamma och pappa ville INTE skjutsa mig. Detta resulterar i att jag antingen kommer ner tidigt eller sent. Hur gör djur? Ingen aning.. får som sagt titta på alternativen.

Nästa vecka bär det av till min älskling som jag saknar så mycket!
Längtar tills vi går i skogen och efter ån som rinner genom staden.. eller går ut till en sjö och går en promenad runt den. Sitta på en parkbänk och drömma oss bort vore inte heller så galet. ;)

Läre kila.. vi hörs!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0