Stressar ihjäl mig själv.

Nu var det ett tag sen som jag skrev ett inlägg, men tyckte att det var på tiden nu. Imorgon ska projektarbetet in och få en liten check. Jag hoppas att jag och Sofia får bra omdömen. Vi har verkligen kämpat med detta arbete. Inte nog med att vi har en massa att göra med projektet, så har jag både filosofi, religion, italienska och BALKOMMITÉ-MÅSTEN! Jag ska tillsammans med Jyothi samla in alla intresseanmälningar från folk på skolan, ett ganska stort arbete enligt mig. Jag tampas med projektarbetet och på sidan av får jag veta att jag måste fixa anmälningarna snarast möjligt.
"Hur svårt kan det va?" -Jaa, Linda Bengtzing... det undrar jag också.

För er som är intresserade så åkte jag i helgen som var, ner till min pojkvän och överraskade honom. jag tror han blev ganska glad, men chocken skulle bara lägga sig först.
Vi hade en riktigt bra helg. Romantisk promenad i skogen med våren som nalkades i luften.
Jag var bara ner på en snabbvisit. Men jag tror aldig att tiden tillsammans med honom har gått så långsamt.. och jag njöt varje minut.
Det är alltid tråkigt att åka hem igen efter en underbar helg, men som tur är ses vi snart igen.

Nu är det dags att krypa till kojs. Imorgon väntar ännu en dag med skrivandet av projektarbetet och därefter följer en kväll med polarna och vinpimpling. - Det tackar jag inte nej till. ;)
491797-8

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha Rebecca. Det blir lite vin i helgen alltså ;)

2008-04-11 @ 11:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0