Vinpimpling ikväll

Ikväll ska jag hem till en väninna och pimpla vin. Jag tror det kommer ett x antal människor och jag tror det blir riktigt trevligt. Inget går upp mot en kväll tillsammans med vännerna. -Vinet gör det bara lite extra roligt.

Det blir övernattning för min del och jag längtar redan som en tok, finns SÅ mycket att prata om, vi har trots allt inte träffats på enormt lång tid. (De tog studenten förra året och sen dess har jag knappt träffat mina goda vänner). Så om knappt 3 timmar sitter jag hemma hos min väninna tillsammans med alla andra och dricker lite gott vin. Dags att göra sig iordning för fest.. Vi Ses!

491797-18


Älskling, du vet att jag tänker på dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0