Den här veckan med familjen.

Tjohooo!
Jag veeet att det är längesen jag har skrivit. Här har vi haft fullt upp.
I Måndags kom de hem till mig och min lilla lägenhet.
I Tisdags åkte vi till Randers och gick i Randers Regnskog sen blev det lite OS-tittande och därefter sängen.
I Onsdags var vi i designbutiker, som det finns många av här i Danmark och på kvällen blev det fyrberkerier som var det bästa än så länge.
i Torsdags var vi ute på stan och jag visade min kära familj runt i Silkeborg. Jag investerade i en blå tröja som jag är mycket mycket nöjd med. På eftermiddagen åkte vi hem til Mr Was föräldrar och det blev en mycket trevlig eftermiddag och kväll. Senare på kvällen blev det fyrverkerier igen, men inte lika bra som onsdagens.
Idag då? Fredag.. Ja vi åkte till Tyskland och vad tror ni att vi gjorde där? -Vi köpte sprit! Senare ikväll väntar nya fyrverkerier och jag hoppas att det blir bra.
Imorgonbitti åker de hem.. Jag vet att det kommer kännas lite ensamt i början, men sen kommer man vänja sig.
Fortfarande en veckas semester kvar och jag njuter verkligen!

Sköt om er och så lovar jag att skriva snart igen.
/Rebecca


Mamma, jag och Pappa.

Kommentarer
Postat av: fia

Men halloj!:) Hehe, jaså så ni spanar in mig och min blogg, va skoj:) Bra att ni tyckte att den såg ut som en riktigt blogg då iaf:) Okej, vad häftigt att se på fyrverkerier, tycker sånt är riktigt mysigt och häftigt men synd bara att det smäller så högt :P haha. Jodå, den hemmagjorda pizzan blev jättegod och bra så den lyckades vi med. :) Hoppas du har det bra och njuter av semestern! :) Kramkramkram!

2008-08-16 @ 09:09:04
URL: http://fiam.blogg.se/
Postat av: Prinsessan av Sylt

jag ska också till Tyskland och handla sprit! sådetså!

2008-08-16 @ 12:12:25
URL: http://styggsylt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0