Fettmätning nästa.

OJojoj, sicken träning det var. Vilken match mot mig själv. Jag är utmattad och det beror även på att jag har jobbat och inte bara träning. Känns inte som om att det är så många av mian vänner som är inne på bloggen längre och läser eller skriver..? Några gör det och vissa inte.
Hur som haver så ska jag fettmäta mig nästa måndag, ja, man läser av i kroppen hur mycket fett man har så man vet hur man ska träna för att bygga muskler. Intressant tycker jag.
Ingen träning på torsdag, men jag kanske tar mig samman och kör lite cross country eller vad det nu heter på gymmet imorgon istället.
 
Mr Was gjorde en otrolig god lasagne med spinat tills jag kom hem från träningen, otroooligt läckert. :)
Han åker förresten på en liten tur med klassen imorgon, så han kommer inte hem igen förrän onsdag eftermiddag.. Kommer kännas lite tomt utan honom i lägenheten och vad gör jag om det kommer en "mus-spindel" !? Herreguuud, då dör jag. =s

Näee gänget där ute, nu är jag trött.. sängen väntar på mig och jobbet väntar imorgon.
Buenos noches


Kommentarer
Postat av: Carro

Haha, ska du på fettmätning? Det kan väl inte finnas någon seriös anledning till det? ;P Nog för att det var ett tag sen jag såg dig, men ändå!



Ja, jag är utan jobb och kan nog behöva något att se framemot. Får planera in en resa framöver, men kan nog behöva lite hjälp med det där. Du har ju åkt några gånger fler än mig/oss ;)



Hoppas allt är bra med jobb och så. Kraaaam <3

2008-08-26 @ 08:49:50
URL: http://airolin.blogg.se/
Postat av: Jyothi

Hej vännen. Klart jag läser din blogg så fort jag är inne. Tack för ditt stöd, skulle ha ringt dig igår men jag mådde inte bra kändes som jag låg på botten. Hur är allt med dig? Inte långt kvar tills du kommer hem :) Puss<3

2008-08-26 @ 12:16:50
URL: http://metrobloggen.se\Jyothiswahn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0