Höjdhoppsfinalen i OS

Jag har en jobbig dag. Jag har inte alls någon lust att damsuga lägenheten, jag vet att jag måste, men vill inte. Jag skrev ju igår att jag skulle damsuga och städa, jag gjorde allt annat förutom damsugningen. -Typiskt!

Träningen igår var toppen. Självklart har jag ont i kroppen idag, men det är ju bara härligt. När man har träningsvärk vet man att man lever. :)

Jag sitter och tittar på höjdhoppsfinalen just nu. Spännande! Och Stefan Holm LEDER! Nu vet jag inte om tävlingen kommer sluta så, men jag hoppas och jag håller tummarna.

Ikväll åker jag och älsklingen till sommarhuset i Fredrikshamn. Vi ska bara mysa, se OS, film och njuta naturen. Vi räknar inte med att det blir bra väder, men självklart så hoppas vi.

Sköt om er under tiden! Vi hörs igen på lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0