Jobb och träningsvärk

Självklart kan jag märka träningsvärken i kroppen idag. Det var ett hårt träningspass men det känns ändå skönt att man äntligen har kommit igång. Ännu en dag på arbetet. Börjar 11.30 och ska vara på M3 idag... var ganska längesen jag var där, så kommer inte riktigt ihåg hur de gör de olika sakerna där borta.

Mr Was funderar på om vi ska flytta till Horsens om 6 månader. Det känns lite hårt eftersom jag isåfall ska börja om från början igen, med att hitta vänner osv osv. Jag kanske bara skulle börja skolan på en gång så jag slipper att känna mig ensam? Bara hitta på nånting, nåt som låter intressant. Men ändå inte... Det kostar så mycket pengar att gå utbildningar här nere, med en massa böcker som ska köpas osv. =/

Just nu känner jag bara för att ha ledigt igen. Jag ska arbeta i fem dagar, och jag har jobbat i fem dagar innan jag fick en enkel ledig dag, som var igår, innan jag skulle jobba fem dagar igen. Jobbigt värre!

På söndag ska jag och Mr Was på IKEA, ska bli skoj. Får se vad vi hittar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0