Ska jobba idag igen.

Jamen nu sitter jag och väntar på att jag ska börja jobba igen. Det verkar inte som om att Anita behövde någon extra hjälp eftersom hon inte har ringt hit än.. Så jag tar det bara lugnt nu tills jag ska cykla till jobbet. Solen skiner fortfarande och det är en värme som inte går att beskriva. Ville så ootroooligt gärna ligga på stranden... men jag jobbar, jobbar och återigen jobbar. =/

Slutar 19.00 ikväll och imorgon ska jag jobba 7-14. Kl 18 imorgon ska vi träffa Søren, MetteMarie och en massa andra, för att Søren fyller 25 år. Vi ska grilla på flotten och förhoppningsvis är det bra väder, så det inte regnar.

Nu när jag sitter här kan jag se att vi måste damsuga här... det är lite smått äckligt.. Men jag orkar aldrig efter arbetet och före är det inte bättre.. jag skulle visserligen kunna ta mig i kragen och damsuga nu..?

Köpte Moulin Rouge igår. :) BIllig och bra.

Nu ska jag äta frukost och sen får vi se vad jag gör... ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: jennifer

kolla dina kommentarer ;) =P

2008-08-01 @ 09:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0