Soffan är vår!

Nu har vi fått vår soffa.. en ganska dyr, 6000 kr. Men nu är den här och den ser bra ut i lägenheten. Det är fortfarande massor att göra och jag vet inte vart jag ska börja, kanske äta frukost? Det blev verkligen en heldag för mig och Mr Was igår. Vi åkte till IKEA och var där i ca 3 timmar, vi fick en soffa, en toalett-hylla och en massa smått och gott för dryga 7000 kr. Jag vet att det låter dyrt, men när man delar upp det på två personer så var det inte så galet. När vi kom hem från IKEA åkte vi till Stadion och tittade på Silkeborg IF-Hvidovre IF.. Matchen slutade oavgjort. Direkt efter matchen åkte vi hem och började sätta ihop soffan. Först kl 23.00 igår var vi färdiga.

Nu har jag klivit upp och varit vaken i 1.5 timme. Jag åkte med Mr Was till hans föräldrar för att låna golvmoppen, sen cyklade jag hem.. 3 km, inte illa må jag säga.

Jag ska tvätta kläder, fixa till lite här i lägenheten, handla lite shampoo och diska. Det låter kanske inte så mycket, men när man ser hur lägenheten ser ut så är det en del.

Ikväll kommer min mamma, pappa, syster och kusin. Jag längtar otroooligt mycket. MEN! Detta resulterar i att jag kanske inte kommer skriva på bloggen under veckan.

Jag skriver lite senare och berättar hur det gått för mig. Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Men hej Rebecca! Kul att höra ifrån dig. Låter som att du börjar skaffa dig en vardag i Danmark nu med nya vänner och allt. Spännande att du valt att flytta dit! Förstår dock att du saknar vänner och allt i Sverige. Å andra sidan är det förhopnningsvis sådana om alltid kommer finnas kvar på något vis. Mja, jag vill flytta till Gävle men om det blir så vet jag inte. Letar jobb och boende just nu. Om jag hamnar där är det självklart att du får komma och hälsa på :) Om jag hamnar någon annanstans gäller förstås erbjudandet även där.



Hoppas du får en trevlig vecka med familjen nu. Sköt om dig!



Kramar

2008-08-11 @ 13:14:11
URL: http://veronikabackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0