Soffor i massor.

Jag har precis sett Double Jeopardy. Det är en bra film. Har sett den förut också, men kom inte riktigt ihåg hur den slutade. Det blev sen kvällsmat och nu ska jag lägga mig. Sista dagen på jobbet imorgon innan semestern. JIPPIE!

Imorgon efter jobbet åker vi och tittar på soffan i Danbo (affären). På söndag beger vi oss till IKEA och tittar på soffa där och vi ska även invistera i lite småsaker som oftast inte kostar speciellt mycket, men som tillsammans kan gå upp till en tusing (om man har otur). =p

Kanske ska ta en springtur imorgon också, det skadar ju aldrig att träna lite extra. Eller hur? =)

Nu ska jag kila vidare.. ner i kojs var det.
Godnatt och sov gott!


Jag och Mette Marie förra helgen på Sørens 24års dag. =)

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hej tjejen, usch vad jag är dålig på att höra av mig. Hoppas allt är bra med dig. Du sliter på antar jag? Själv mår jag bra, har lite panikångest över att flytta till Uppsala och sådär men det ska bli kul också. Imorgon har jag min sista dag på Prix så sen ska det bli skönt med lite ledigt. Vi får pratas vid på Msn nån dag.

Ha det bra!

2008-08-08 @ 23:20:25
URL: http://kakobak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0