Städa och träna är dagens uppgifter.

Idag ska jag städa, eller det är vad jag har tänkt mig, men har inte alls kommit så långt än. Det är grått utanför så jag ska inte ut något, såvida jag inte bestämmer mig för att cykla till punkt1 och köpa den där hårfönen som jag såg på där borta.
Efter många om och men så tycker vi att alla kartonger ska bort från lägenhetsgolvet.. De ska upp på hyllorna, ner i källaren och saker och ting ska upp på hyllor och väggar.

Jag och Sabrina ska träna idag igen och det ska bli skönt att få pumpa en massa och känna svetten rinna. Min kropp behöver det, JAG behöver det. Har gått upp igen, men jag vet inte om det är fett eller om det är  muskler. Jag läre mäta min fettmassa på maskinen på träningscentret. Ja, det kan man faktiskt göra och då kan man se om det är fett eller muskler som väger på kroppen. Är det muskler på min kropp så gör det inget att jag har gått upp, men är det fett är det lite mindre bra.

Nu ska jag äta frulle och sen ska jag göra lite fint tills älsklingen kommer hem.

Kommentarer
Postat av: leia

och hjälp vilket behov jag är av att träna.....men det lär det inte bli nå´t med än på ett par dagar.8



kram maja

Postat av: leia

var i danmark är det du bor? jag vill så gärna flytta dit igen....



kram igen

Postat av: Tess

Var med och tävla om smycken i min blogg!



http://egowar.blogg.se/2008/august/tavling-vinn-smycken-1.html#comment

2008-08-19 @ 01:20:05
URL: http://egowar.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Vafan brud, träna inte ihjäl dig. Jag hoppas att det är mycket fettmassa på din kropp så att du inte tinar bort. Ta hand om dig!

2008-08-25 @ 22:14:06
URL: http://kakobak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0