20 dagar till jul

Jag saknar snön. Jag saknar snön ännu mer när jag läser allas blogginlägg om snön som faller och skapar stora snöhögar utefter vägarna. Pappa skickade ett mms till mig igår så jag fick se hur det såg ut där hemma och vilken saknar jag fick i kroppen. Imorse var det kallt utanför, minusgrader och rikligt av dem eftersom bilarna var helt frossna. Nu har plusgraderna kommit och de mörka molnen. Lite duggregn också för säkerhetensskull.

Jag längtar efter min kamera också. Brorsan, har du hört något?? Jag hoppas att den är färdig och klar till jul, men jag hade gärna viljat veta om det var någon idé att skicka den på lagning.. Kommer lagningen att kosta 2.500 kr så kunde jag lika gärna ha köpt en systemkamera.

Jag har inga snöbilder att bjuda på och inga fina höstbilder heller för den delen. Om några dagar ska jag använda den stora dumburken och lägga in lite bilder där från julstöket, så att ni kan få se lite bilder och medan ni väntar får ni ha en bra dag.


Kommentarer
Postat av: Carro

Ja att vila ut (träna o meditera och sådant) är bra för kroppen, och just såhär kring jul är det nog inte helt fel. Passa på att njuta! :) Jag kommer själv jobba relativt mycket runt jul, men känner även att jag läre passa på när det finns jobb att få :)



Jodå, matten går faktist bra :) Känns som om ett hopp har tänts (jag fick G på provet :P hehe) så nu känns det helt okej. Och jag har börjat läsa matte A, så det är mycket matte just nu.

Men nej, ingen skola till våren. Var väl tänkt att jag ska börja läsa nu till hösten, men kan ju fan inte bestämma mig om vad. Det bästa för mig vore om jag stod över och tog ett till år till att fundera, men vi får se vad som händer. Och du, klart vi ska ses nu till våren :) btw. du frågade hur länge jag ville tågluffa, o de är väl 2-3-4 veckor (beror på om jag ens kommer iväge ;) Men vi får hitta på något äventyr vettja ;D



Visst var det så att du kom hem den 21? Lyckat pricka in så att du får dansa något i jul? :)



Du saknas oxå!

Ta hand om dig. Puss o Kram <3

2008-12-04 @ 18:15:55
URL: http://airolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0