Blondinbellas tvprogram och träning

Oj, vad tokigt! Snart ska jag åka hem till Ljusdal och jag känner att dagarna går så fort och jag hinner inte alls att vara tillsammans med Mr Was. Jag ska snart iväg på träning, jag vill vara ännu mer tränad än vad jag är, det här duger inte riktigt. Jag vill se ut som jag gjorde när jag simmade. Jag har precis tittat på Blondinbellas tv-program och så bitter jag blev, mest för att hon "hatar att städa" och "att stå och diska måste vara det värsta som finns, man förstör naglarna". Jaa, man förstör faktiskt naglarna, men vi i "svensson-familjen" kan inte tänka på sådna saker, vi har lixom inte råd att tänka så. Med detta menar jag inte att det är orättvist, men jag ska nog inte titta på några fler Blondinbella program, för då blir jag nog bara bitter och bitter, det är det sista jag vill vara.

Jag tittar ut på himlen just nu, gud så vacker den är. Det är ett lila/rosa ljus över hela himlen och det gör mig glad, eftersom det är längesen jag har sett solen. Ikväll ska jag packa väskan, iallafall delvis.

Jag hoppas att jag snart kan se resultat av träningen, men missar ju en del när ja åker hem till Sverige.
Ajabaja sa skitmajan.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

haha, kompisen på bilden är Luddes lillasyster!

Jag kommer hem den 18 till Ljusdal, de flyttar inte förrän den 1a april. :)

Så då ska vi ses!

kram!

2008-12-16 @ 16:48:42
URL: http://kakobak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0