En ledig dag.

Idag har jag en ledig dag. Jag ska packa det allra sista så att jag inte behöver göra det imorgon efter en lång dag på jobbet. Jag hade haft funderingar på att träna idag, men jag har inte alls någon lust att cykla upp på stan helt själv. Dock är vädret mycket vackert idag (äntligen lite sol!) och jag har bestämt mig för att gå en promenad, ingen springtur, det känner jag inte heller för.

Igår kom Mr Was föräldrar på besök. De hade med sig julklappar till mig. Jag tror visst att jag har varit en snäll flicka iår. :D Vi drack kaffe och åt några chokladbitar och jag visade bilder från min student och bal. Jag vet dock inte vart mina bilder på mig och Mattias är, så de får jag leta efter när jag kommer hem till Ljusdal.

Nu ska jag borsta tänderna och sen ska jag packa ner det sista i väskan, efter det ska jag ut på en prommis.
Tack och adjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0