Min vecka i korta ord.

Ikväll ska jag hem till Sabrina och sova hos henne.
Imorgon ska vi ut på stan och titta lite och förhoppningsvis så hittar Sabrina sina julklappar som hon har kvar.
På torsdag ska jag vara tillsammans med Mia och Anita på kvällen, vi ska julmysa.. Göra tomtar, dricka glögg och bara mysa.
På fredag ska jag hem till Jolanta i Århus, vi ska på krogen och så ska jag sova hos henne till på lördag och då åker jag hem igen. 
På lördag ska jag äntligen vara lite tillsammans med älskligen, då ska vi träffa hans kompis respektive flickvän och gå i biffen.
På söndag ska jag ta det lugnt, kanske börja packa väskan tills jag ska hem till Ljusdal.

Ja, det är i stort sett så min vecka ser ut.

Kommentarer
Postat av: Carolin

Jag kan förstå det, de är som här hemma då. Bara det att chansen att man stöter på samma människor är ungefär 90% hög om man diggar att gå på krogen.



Dansen var riktigt trevlig, var rädd innan vi gick dit att det skulle vara för "äldre" där, och det började med att det hoppade på fyra berusade äldre kvinnor och en man som satt och pratade dans i bussen. Då blev vi lite oroliga, men det var fler yngre som hade tänkt som oss. Fast o andra sidan, en gubbdans hade inte gjort något ;P



Japp, jag jobbar den 23 dec. men du kanske har lust o hitta på något någon dag? Om det funkar att få till en dag :) Annars så syns vi i Jan/feb ;)



Hoppas allt är bra där nere. Här är det -14 grader och klockan är ändå runt halv tre. Usch.



Saknar dig!

Puss o kram

2008-12-09 @ 14:30:32
URL: http://airolin.blogg.se/
Postat av: Carro igen :P

btw, du ser ut att få en trevlig vecka! :)

2008-12-09 @ 14:31:24
Postat av: mamma

Ser ut att vara en bra vecka. Vi har fortfarande inte fått vårt modem. Kram mamma

2008-12-09 @ 15:58:30
Postat av: Ellinor

Hej! Självklart, du får gärna ringa mig på mobilen. Jag har inte tillgång till internet i vårat nya boende för det är massor som inte är färdigbyggt ännu men ring gärna eller sms:a. :) Kram!

2008-12-10 @ 09:55:25
URL: http://kakobak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0