Lucian 2006

Jag sitter framför dumburken just nu, med Enemy of the state rullandes på tv:n.
När mamma berättade den 15 november att de hade ringt från sångskolan och ville ha hjälp av mig till lucian så blev jag glad. Anledningen till att jag tänkte på det nu var pga jag just hörde "The first Noel" på TV4, eftersom Sanna, Shirley och Sonja sjunger julsånger där ikväll. Det killade i magen när jag tänkte tillbaka på 2006jag var Ljusdals Lucia.

Jag fick lust att sjunga alla Lucia sångerna och se Lucia skrida genom vårt lilla samhälle.. Sitta i kyrkan, eller stå bakom luciorna och sjunga, se alla glada ansikten och sprida glädje.

Jag undrar vem som blir Ljusdals Lucia i år...?

Nu blev jag lite smått ledsen, jag har inga bilder från Lucian på den här datorn... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0