Jobbat idag

Grattis moster Kerstin på födelsedagen! :)

Idag har jag jobbat 11.30-19.00 igen.. alltid lika jobbigt, speciellt när det är 30 grader varmt utanför. =s
Imorgon ska vi nog ut med flåtten på sjön. Det ser jag fram emot och tror det kommer bli mysigt med lite grillning och bad. Vi får se om det blir flåtten på lördag också. Egentligen skulle vi ha gått på Hede Rytmer och sett TV2, men eftersom vi är lite pank innan min lön kommer så har vi bestämt oss för att mysa på flåtten istället eller inne på någon billig pub med vännerna.

Nu ska jag mysa med Mr Was och se lite Gordon Ramsay'a Kitchen Nightmares. =)

Kommentarer
Postat av: Jyothi

Tja jag såg på fejsan att du blivit taggad av någon på s, går det bra nu mellan er?:) Vad kul för er isf :) Då har du ju fått en vän åtminstone (;

puss <3

2008-07-04 @ 00:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0