Kan det bli bättre?

inte ett moln, så långt ögat kan nå....

Idag är det toppenväder! Jag ska äta och göra iordning min strandväska, plus att jag ska smörja in mig med solskyddsfaktor, sedan bär det av... Visste ni att UV-faktorn/index är på 6,0 idag?? Det betyder HÖG cancer risk!
Smörj in er världen!
Ska cykla 7 km för att komma till stranden, så får även lite träning mitt i hela slapp-dagen. Hehe.
Ska in till Fötex och köpa lite frukt som jag kan ta med också. Här hemma finns ingenting som jag kan ta med och käka därborta.

Magen kurrar.. dags att äta.
Ha det bra världen!
Skriver igen ikväll!
Nu ljög jag... ska fixa en "dagens outfit" också. ;P


/Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0