Mitt nya jag..

Jag satt här hemma och funderade på vad jag skulle göra. Vädret suger ju och min älskling har blivit sjuk och har sovit halva dagen, så jag beslutade mig för att surfa runt lite.

Jag gick in på Blondinbellas hemsida och läste lite. Hon hade lagt in en sida på hennes hemsida där man kunde göra om sig själv.. "Kul!" tänkte jag.
Jag fastnade framför datorn med att sitta och göra om mig själv...

Så här såg jag ut först...



Och resultatet blev såhär...



Vad tycks?? :)

Sidan heter www.taaz.com = skitroligt! :D

Kommentarer
Postat av: Sims

OJ! :D haha. vilken skillnad!

2008-07-12 @ 15:52:30
Postat av: Anonym

Faktiskt så passade du i den färgen gumman. Men säg gärna till innan du kommer hem och har bytt till en sån färg :-) Pappa

2008-07-16 @ 23:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0