Sommarhuset i vecka 34.. någon som vill med???

Vi klev inte upp tidigt, men däremot så åkte vi till torget och handlade vindruvor.

Jag och Mr Was har sommarhuset i vecka 34... nu är problemet att han inte kan få ledigt..  så jag ska kanske åka dit själv.. men inte gärna själv, utan gärna med någon... ingen av mina danska vänner vill dit.. så ¨r det någon som gärna vill med dit upp?
-Jyothi, Sara och Carro..?? Vill ni komma ner hit då? Så kan vi kanske dra upp till Skagen och sådär. ;D Hehe... hör av er iaf!

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack så mycket. Har ingen läagenhet nu, men väntar på studentkorridors besked. Jaha vad kul. Jaa vi får väl höras något, du kan ju med smsa. Nej har ingen blogg till Fanny. Jag älskar idg.. Pusspuss

2008-07-12 @ 22:16:11
URL: http://brallanmallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0