tidig morgon

Godmorgon mina vänner. Det var meningen att jag skulle sova länge idag eftersom jag är ledig, men så blev inte fallet. Jag vaknade av mig själv när klockan var 05.45 och då var jag pigg som en nötkärna. Konstigt va? Vädret utanför är inget att hurra för, så jag får bara hoppas på att det blir bättre väder under dagen. Solen skulle ju för sjutton komma idag!

Jag är hungrig.. Men vi har ingen mjölk hemma, så jag ska gå över till Aldi när de öppnar, när nu det är? De flesta affärena öppnar kl 08.00, så vi kan ju hoppas. :)

Maria har inte skrivit till mig och berättat om det där manikyr-stället än, så jag kan inte fixa naglarna idag heller. Jag har faktiskt lust att lägga lite pengar på mina naglar och nu har jag fått lön, så då kan jag lägga 400 kr på det. Det är något som man gör väldigt sällan ska jag tillägga, eller som JAG gör väldigt sällan.. jag har faktiskt aldrig fixat naglarna.

Oj, så mycket man kan skriva när man är nyvaken? Man kan skriva en massa om ingenting. :P
Just nu lyssnar jag på nyhetsmorgon och väntar på att de ska prata om O-ringen.. längtar! :)


För en gångs skull ska jag lägga in en mycket nytagen bild. Godmorgon världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0