Trodde det skulle bli sol.

Man kan inte lita på vad de säger på vädret.. vi skulle ha solsken och 25 grader varmt.. vi har visserligen 20 grader varmt men det är mulet och enligt mig skulle det kunna komma en regnskur när som helst. Jag som så innerligt hade hoppats på att det skulle bli bra väder så jag inte skulle spendera ännu en dag inomhus.. Jag vet inte vad jag ska göra här nere när jag inte har fått några vänner än. Det står på väderutsikten att det förmodligen spricker upp på de flesta ställena under dagen.. men jag ville ha sol nu, så jag kunde dra till stranden kl 10.30.. men jag får helt enkelt vänta..

Kommentarer
Postat av: Alice

Hoppas solen kommer fram =)

2008-07-23 @ 09:00:45
URL: http://alice92.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0