Segeltur, sola och bada.

Igår jobbade trion.. Jag, Mia och Anita. Vi hade otroligt roligt. När klockan var 14.00 gick vi ut och skulle ha en liten pause - tills jag och Mia slutade 14.30.. vi satt där ute till 15.00 och då hade Anita haft 1 timmes pause. Hon fick lite dåligt samvete så vi bestämde att vi skulle gå varsin väg hemåt (och Anita till jobbet igen). Vi bestämde även att vi ska träffas imorgon och äta frukost tillsammans inne på något café, innan Mia börjar jobbet. Jag och Anita är ledig och jag är ledig idag också.

Segeltur... Jag, Rasmus och Leon blev bjuden av Anne och Sören P, att följa med på en segeltur med hans mammas båt. Det var mysigt att sitta där i värmen. Trots att klockan var 19.00 då vi begav oss så var det himla varmt. Dock ändrade sig temperaturen ganska snabbt och på hemvägen var det kallt, då var solen på väg ner.
Vi grillade korv och biffar och åt färsk pasta med gräddsås. Mmmmm!!
Klockan 22.00 vände vi hemåt och killarna skulle absolut bada lite innan vi skulle hem.

IDAG ska jag på stranden igen. Jag ska passa på medan det är bra väder. 30 grader ska det bli idag och det märker man redan eftersom jag redan svettas med helöppnade fönster i lägenheten kl 9 på morgonen. Jag tänkte göra pastasallad, med bacon och ta med som jag kan äta. Sist jag var iväg köpte jag bara två bananer som gjorde mig otrooooligt törstig. Jag ska nog köpa något sött också. :)

Ha n bra dag, det ska jag ha.


Kommentarer
Postat av: Marie

Du ser, det löser sig med vänner o allt :) så kul att läsa att du har det bra och roligt där nere!

2008-07-29 @ 09:08:49
Postat av: Simsson

Du, det verkar som om det håller på o släppa med hemlängtan. Håller med Marie om att det är kul o läsa om att du har det bra :)

Ta det lugnt i solen! :) Puss

2008-07-29 @ 09:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0