Soffa..? Vilken??

Nu är man lite trötter. Jobbig dag på jobbet igen. Vi var även denna dag bara två som sprang runt som galningar och hinner inte ens att städa ordentligt. Det är inte mitt drömjobb det här och det är inget jag kommer jobba med i en längre tid. Det är bara skönt att få lite pengar just nu och jag vill bara känna att jag har råd att köpa en soffa eller de underbara skorna inne på Bianco Footwear i Silkeborg... Tänk er känslan.. att man faktiskt har råd med det man vill ha och slippa känna sig pank efteråt?

Nääeee, nu har jag suttit på Ikeas hemsida i 2 timmar och tittat på soffor och har fortfarande inte fått iväg det här inlägget.. så nu ska jag ta mig samman och göra tjockpannkaka. Hur ska vi veta vilken soffa vi vill ha?? Usch.. jobbigt..

Kommentarer
Postat av: Tovan

Hejsan! Ja med mig är det bra! Hur är de med dig och att vara i danmark? Jag är kvar i järvsö jag och de blir jag nog en stund till för jag tänkte jobba lite och spara lite óch resan sen kanske.. Får se? Hur ska du göra då? Blir du kvar på sjukhuset, för det var där du jobbar nu va? Kram kram

2008-07-15 @ 22:24:39
URL: http://tovvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0