Andra dagen på Medicinskt afsnit.

Min andra dag på arbetet gick bra. Jag kommer ihåg mer och mer av vad det är jag ska göra. Imorogn är jag ledig och tror att jag ska åka in till stan då och titta runt lite.. Har ändå inget att göra.
Förutom det ska jag till doktorn på "akut-tid" men vet inte när.

Jag har skaffat adress här nere i Danmark nu och är anmäld i folkregistret.. Spännande va? Nu är jag typ en halvdansk. ;P
Alltså kommer jag få ett danskt mobilnummer så småningom. JIPPIE! -Eftersom det kostar för mycket för mig att skriva till er från min svenska mob. (men det är den som ni skriver till om ni vill ha tag på mig ändå)

Jag och Mr Was har fixat hemtelefon!!! SÅ DÄR kan ni nå mig om inte annat. :) Det är dessutom billigt att ringa till danmark från hemtelefon till hemtelefon. :)

I övrigt var det Sankt Hans aften IGÅR och Sankt Hans Dag idag... Igår tände de kasan och brände häxan, men jag och Mr Was gick och lade oss kl 22.30 och de tände kasan kl 22.00... surt för oss... men det är inte hela världen.

Hör av er kära vänner. Jag Saknar er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet inte, mot slutet av sommaren/hösten kanske, när jobbet är slut o du känner till varenda hörn där du bor ;) Framåt sommaren iaf :D

2008-06-24 @ 17:44:14
Postat av: Simsson

Det var jag som skrev det där :P

2008-06-24 @ 17:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0