Då har man flyttat.

Ja, nu har jag flyttat hemifrån. Det är ett ganska stort steg.
Jag kånkade med väskor upp och ner från tåg till tåg.. Men  nu är jag äntligen framme och jag fick en god natts sömn.
Jag vaknade 9.30 och trodde att klockan var 12.00, snacka om glad överraskning när jag insåg att den inte var mer än halv tio på morgonen. :D

Här på morgonen har jag packat ur den ena väskan och ska snart börja med den andra. Jag tyckte bara att jag behövde en liten pause innan jag skulle fortsätta. Jag har faktiskt inte ätit frukost än och känner att magen har börjat kurra.

Jag fick ett sött sms av Marie Curie här för bara en stund sen, vad gullig du är vännen! Kommer sakna dig med. <3

Jag har funderat starkt på att ta en springtur idag, men med tanke på min förkylning kanske det inte är så bra. =/

Nä, nu ska jag fortsätta så  jag snart kan äta lite frukost. :P
Vi hörs mina nära och kära.

Kommentarer
Postat av: Marie

Vi är så fina på korten ;) Tur att sms:et kom fram också. Jag hade två nummer på dig så jag skickade till båda :D

2008-06-18 @ 14:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0