Då var den här dagen över.

Jag tittade på fotboll ikväll, Sverige - Ryssland.. vi förlorade.. det märktes att vi inte kunde försvara oss ens i början av matchen.. eller rättare sagt, vi kunde inte annat än att försvara oss och sen kunde vi inte ens det.

I övrigt har jag packat upp alla väskor, gjort rent i badrummet, sett "What happens in Vegas", gjort mat och sett fotboll. Allt arbetande på jobbet gjorde Rasmus riktigt trött, för han ligger och sover nu. Tror att jag ska väcka honom så han kan borsta tänderna och sen gå och lägga sig igen.. Efter att ha ätit vitlök och INTE borsta tänderna så kan jag lova er att det INTE är roligt att vakna morgonen därpå! :P

Imorgon ska jag till sjukhuset och lämna in mitt "feriekort" som det så fint heter på danska och hoppas att jag kan få pengarna in på kontot inom en snar framtid. Jag tänkte att jag skulle cykla dit, så ska till cykelbutiken först så de kan hjälpa mig att pumpoa cykeln med deras fina superpump. ;P

Nu ska jag kila.. hoppas det är bra med alla därhemma!
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Jyothi

A det var denne vi pratade om på middagen. Vi kanske kan ta det på msn? Vill inte att alla ska veta. Hoppas det är bra med dig i DK och kom hem snart igen för alla kommer sakna dig och vi redan gör det. pusspuss lillfia

2008-06-19 @ 13:58:29
Postat av: fia

hehe, okej. Ja, men då får du använda dem flitigt sen då ist;) Jodå, det är rätt bra med mig men jag är fortfarande sjuk så det är inte skoj. Men annars är det super!:) Hur är det sj då? Gjort dig hemastadd nu?:)

2008-06-19 @ 15:34:32
URL: http://fiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0