Film och myskväll

Ja, här i Danmark händer inget denna midsommarafton.. Med andra ord så är det inte en dansk dag.. Deras "midsommarafton" heter Sankt Hans och firas nu på tisdag kväll.. då tänder man ett bål eller en kasa som man säger hemma i hälsingland. ;)

Alltså, istället för ett hederligt midsommarfirande så ska jag och Mr Was titta på film ikväll. Det blir Guldkompassen. Tillsammans med Guldkompassen blir det ett eller två glas vin och sen får vi helt enkelt se vad som händer, om det blir utgång eller om vi stannar hemma.

Vi stannar nog hemma.. Vi har knappt råd att köpa mat just nu. =s Bara jag får mina "ferie pengar" så blir det nog bra. Mamma och pappa.... jag vet inte om jag kan komma hem till Leonas konfirmation såvida ni inte kan hjälpa mig med båda biljetterna. =/


Jag var ute och spran tidigare idag.. upp för en myyyycket lång och jobbig backe. Den var 1.4 km uppför... så sprang jag nerför också... 2.8 km.. inte så dåligt. Det är väl bättre än inget? På ca 30 min hade jag sprungit upp och kommit hem igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0