Fint besök

Jag fick fint besök här ikväll. Härliga, döds-sköna, underbara Carro kom på besök för att säga hejdå innan jag flyttar till Danmark. Du är så himla go! <3
Jag fick två presenter av henne.. Tro det eller ej, men jag har inte riktigt öppnat dem än. Hehe
Jag sitter och drar på spänningen.. Men så snart jag har skrivit klart det här ska jag öppna dem.
Vi samtalade (ett så fint ord jag kan :P), skrattade och tittade på studentbilder.
Mysigt och trevligt är mina beskrivande ord. :)

Tack för besöket Carolin. Det är alltid lika välkommet. :)

/Tack för mig

Kommentarer
Postat av: Carro

Åh, jag blir nästan tårögd :)

Tack själv Rebecca. <3



O tro mig, jag kommer o våldsgästar :D

2008-06-09 @ 22:12:09
URL: http://airolin.blogg.se/
Postat av: Carro

Åh, jag blir nästan tårögd :)

Tack själv Rebecca <3



Jag kommer o våldsgästar, tro mig :D

2008-06-09 @ 22:13:39
URL: http://airolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0