Grillning i Nore.

Jaa, det var sagt att alla skulle grilla, men vi har några avhoppare. ;P

Ikväll bär det av till Nore. Klassen ska grila och förmodligen så ska en del människor dricka. Jag funderar starkt på att ta med lite drickbart jag med. Jag menar, man tar bara studenten EN gång! Då får man ligga i med drickandet. SÄRSKILT när jag inte dricker så himla mycket i vanliga fall.
                              
 -Ja, skratta ni bara! Men det gör jag faktiskt inte.
Hur ofta är jag på stadt eller en annan krog? En gång i månaden?
Eller mindre ändå?



Jag tycker det ska bli roligt att umgås på det här viset. Nu hoppas jag bara att budskapet har nått fram till alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0