Ledig idag

Jajjemen! Idag är jag ledig.. så har sovit till 09.00 och sen snooza jag i 9 minuter och sen klev jag upp för att göra mig klar för att sen lägga mig i sängen och titta på sommarlovsmorgon. (Jaa, på svensk TV!) :P
Jag hade tänkt att ta en tur till apoteket idag och sen bär det av in till stan för att strosa runt lite.
I helgen är det Jazz-helg här i SIlkeborg. STORA öltält ställs upp överallt runt om i stan och det är massor av folk som lyssnar på jazz-band som spelar i varje tält. Några band är t.o.m. lite kända.. åtminstonne här i Danmark. :P Det enda som är lite typiskt är att jag jobbar i helgen, men jobbar eftermiddag på lördagen, så på fredagen kan vi gå ut och lyssna på musik och kanske ta oss en öl. Dock inte på lördagen för att jag börjar kl 07.00 på söndag morgon and that, my friends sucks!

I nästa vecka är jag ledig måndag och tisdag för att sen arbeta igen onsdag, torsdag och fredag. Nu kommer vi till det stora problemet. Leona, min kära kusin som är som en syster för mig, konfirmeras på söndagen (den 6:e) och jag kan förmodligen inte komma hem som jag egentligen sa att jag skulle göra. :(
Pappa, om du mot förmodan skulle läsa min blogg, kan ni ta och ringa mig ganska snart? Jag behöver prata lite..

OM jag skulle stanna kvar i danmark och inte åka hem så är jag KANSKE ledig i vecka 28. Men OM jag skulle vara ledig den veckan, så funderar jag iaf på om jag skulle fråga om någon vill ha lite ledigt så jobbar jag istället för denne, för att tjäna lite extra pengar... funderar starkt på det.

Ska kila in till stan nu... jag skriver igen ikväll... ciao!


En.... Jaa, ni vet vad. ;)

Kommentarer
Postat av: Jyothi

HAHA klockrent ;D vi vet alla att det är populär posé :D hahahaha

2008-06-25 @ 13:16:05
Postat av: Simsson

Tss. En man vet vad :P haha

2008-06-26 @ 16:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0