Middag med mina kära vänner.

Igår var jag på middag hemma hos Jyothi. På plats fanns Elin och Marie och självklart jag och Jyothi. Så underbara flickor och så trevligt jag hade. Det blev mys med god mat och lite TV-tittning. Jag ger mycket beröm till Elin som gjorde maten. Gott gott. :D De hade t.o.m. köpt en present till mig som var från Jyothi, Elin, Marie, Carro och Lussan.. nu blev jag osäker, men tror att även Johanna var med? Och om jag har missat någon, förlåt förlåt förlåt FÖRLÅÅT!.... 

När klockan var 21.00 så ringde min mobil... dax för P-piller.. det komiska var att även Elin och Marie skulle ta P-piller den tiden. :P




Kvällen fortsatte med SatS, eller som det egentligen heter, Sex and the City... och med popcorn och chips.. mumma!

Tack mina tjejer för en otrolig kväll. Jag lovar att jag kommer hem och hälsar på. <3


Jag och Marie.


Jyothi och Elin.


Malin och Elin läser intresserat skoltidningen, gjord av MP-orna.

Kommentarer
Postat av: Jyothi

Johanna var nog inte med :b men sara är det iaf ; ) hihi

2008-06-12 @ 23:17:25
URL: http://diamondhand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0