Midsommaraftonen..

Nu sitter jag i en fotölj och tittar på Will and Grace medan Mr Was sitter i den andra fotöljen och sover mycket djupt... det har han gjort de senaste 2 timmarna.

Guldkompassen var bra, men det suger att det är en uppföljare. Två:an brukar aldrig vara speciellt bra.

Vi var till kommunhuset här i Silkeborg idag.. 14.10 kom vi dit.. de stängde 14.00... kunde det vara mer typiskt?

I övrigt gör min höft extremt ont. Jag tror det är från springturen, men förstår inte hur det uppstått. Jag haltar mig fram och det bådar inte gott till på måndag då jag ska börja jobba.

Tror jag ska lägga mig ganska snart... finns inte så mycket annat att göra denna midsommarafton.

Kommentarer
Postat av: Simsson

Glad midsommar på dig! :D

2008-06-21 @ 19:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0