STUDENTEN

I torsdags: jag har tagit STUDENTEN, Fy fan vad jag är bra!

Dagen var varm och jag trodde jag skulle flyta bort. Var dock orolig för Mr Was och min familj, trodde de skulle avlida då de stod utanför skolan och väntade på att vi skulle springa ut på trappen. -Stackare.

När jag äntligen kom ut från trappen så sjöng vi "HALLELUJAH, HAALLELUJAH, Hallelujah hallelujah, halleeeluuujaah..."
TOPPEN säger jag bara! Blev dock väldigt ledsen när jag inte kunde hitta min familj och sprang runt som en galning för att leta efter dem. :( Men då jag inte orkade leta längre begav jag mig bort mot trappen för att meddela i mikrofonen att min familj skulle hämta mig där. :P
Jag träffade Carro då som hade sett dem vid väggen och jag begav mig dit. KÄRA familjemedlemmar. <3

Hemma var det full fart med en massa mat och presenter.
Jag fick min DATOR - HALLELUJAH!
En vacker klocka av min kära pojkvän. -HALLELUJAH!
Pastatallrikar, serveringsfat, pengar pengar pengar!

Nu ska jag kila vidare.... dock kommer ett till inlägg ganska snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0