Bakis och sisådär väder

Ännu en dag har gått nere i Danmark och jag börjar undra vart det vackra vädret och sommaren har tagit vägen. Det är ganska varmt i luften men ändå lite kallt. Idag när jag skulle hem från jobbet så ösregnade det, jag var genomblöt när jag äntligen kom hem till lägenheten igen.

Gårdagen var mycket trevlig, vi blev lite halvfulla och var bakis i morse, väldigt bra när man ska jobba. :P

Mr Was ska baka kladdkaka nu... Han har blivit mycket duktig. :D Blir bara bättre och bättre.

Jumanji är på TV:n just nu... har inte sett den filmen på evigheter.. Kommer bara ihåg att det var en av mina favoriter.

Tack mina hjärtan för det ni skrev till mig. Det lättade mitt eget hjärta. <3

Kommentarer
Postat av: Marie

Inte är det nå bättre väder här hemma i Hälsingland heller.. Så du behöver inte må nå dåligt för de :) och det är tur att du har ordning på karln din, för de har då inte jag med min.

2008-06-29 @ 00:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0