I en annan värld.

I en annan värld. Där lever man som på moln. Det finns inga hinder och det finns inga problem. I en annan värld kan man vara vem man vill när man vill. I en annan värld behöver man inte ta hänsyn till andra människor utan bara leva efter egen rulle. En annan värld är i sovande tillstånd, då man drömmer. I en annan värld, där känner jag mig fri..



En snar framtid står för mina fötter...
Jag vet inte alls vad jag ska göra efter studenten. det som skrämmer mig lite är att studenten snart är här. Alla människor flyttar vidare och man frågar sig själv om dagens vänner kommer finnas kvar om ett år. Det är efter studenten som man även vet vilka vänner som flyger bort och vilka som består.
Jag vet att jag ska flytta. Och som det är nu så ska jag flytta till Danmark - Ett annat land. Där nere ska jag jobba, förmodligen i ett år. Men om planerna skulle ändras? Då behöver jag kanske söka till högskola, men vill jag gå högskola nu? Är jag redo?

Snart står studenten för mina fötter. Framtiden får visa vad som händer. Kanske i en annan värld...

image14

Kommentarer
Postat av: Cärow

det är ju du som ska flytta :/ Lååååångt bort...

2008-03-20 @ 19:42:18
URL: http://airolin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0