Personliga handstilar och viktig dag.

Hej hopp. Ännu en dag har gått. Snön har fallit ned utanför fönstret. Tre centimeter, det magiska talet. Allt handlar om tre, speciellt sagor, Bockarna bruse, de tre små grisarna.. Ja, you name it. Tre är magiskt. Tre centimeter snö och jag känner hur humöret börjar svikta. Jag vill ha vår.

Idag är en viktig dag. Idag är en speciell dag. Den 18 varje månad så firar jag. Jag firar glädje, jag firar sorg. Jag firar gemenskap, jag firar kärlek. Jag firar minnen, jag firar framtid och framtida minnen. Jag firar vänskap, jag firar konflikter. Jag firar tillit.. Jag firar den dagen som är viktig för mig.. -Ännu en dag med min kärlek.

Kvällen till ära har jag varit på en kurs och gått på "Personliga Handstilar". Jag har lärt mig att använda min handstil, vilket har varit mycket roligt. Så mycket man kan göra om man bara tränar som man aldrig hade en aning om. =)

Nu mina vänner, ska jag kila vidare. För natten till ära ska jag sova och det ska jag göra ganska snart.

Ciao amici!

image9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0