Baksmälla alla Danmark!

Fyy f****n vad jag mår dåligt! Jag hade skoj med killarna igår, vi drack en massa och spelade ölspel, men vi tog oss inte in på krogen eller nåt diskotek, icke sa nicke.. Nääee, vi däckade innan vi nådde så mycket som att tänka tanken. =S

Jag är glad för att jag har min älskling.. han tar alltid hand om mig. <3

Kl 12.00 ska vi in till stan och handla lite, så jag ska försöka krya på mig till dess. Kanske ska lägga mig och sova lite mer..? Hmm... tål att funderas på. :)

Tog en massa bilder igår också, men eftersom jag inte har med mig överföringsgrejjerna hit till danmark, så kommer bilderna först när jag har kommit hem.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Daniel

hehe, så syrran min har baksmälla... :P nåja, krya på dig då och hälsa rasmus från mig. :) kram.

2008-05-03 @ 17:00:43
URL: http://neomaister.blogspot.com
Postat av: Johanna

Krya på dej (: Förstår du danska föresten?

2008-05-04 @ 15:16:44
URL: http://johannahenriks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0