Fest ikväll.

Ikväll ska jag, Rasmus, Leon, Søren G ovh Søren L festa. =) SKa bli skoj att festa loss med pojkarna. Hoppas som bara den att vi ska ut på krogen.

Igår var tåget som jag åkte med hem till Rasmus försenat och det tåget jag skulle byta med vägrade att vänta på oss. När jag kom till Skanderborg, alltså där jag skulle byta tåg mot Silkeborg, så hade jag 1 timmes väntetid på nästa tåg. Jag skrev detta till Rasmus (ett sms för 5 kr!!!) och sen satte jag mig och väntade på att tåget skulle komma. Folk kom och gick och jag tittade hela tiden runtomkring mig på alla människor som kom in i väntesalen. Efter 40 minuters väntan så kom det en lång mörk kille in i väntesale (jag satt och läste en bok just då och tittade bara som hastigast på honom) och vände mig i chock då jag insåg att det var Rasmus! Haha, han är så sööt. =)

Han hade gjort om hela lägenheten så nu är det riktigt fint här inne, var det visserligen innan också, men nu var det lite extra. ;)

Vi åkte över till Rasmus föräldrar när klockan var ca 19.00 och när jag tittar ut på gården så har de fått kycklingar igen!! De var så enoormt gulliga. Rasmus gick in för att säga hej till sina föräldrar och när han kommer tillbaka så ropar han på mig.. "Skaat, prøv lige at se her".. Jag tittar mot honom och där står den mest underbaraste, sötaste, gulligaste hundvalp som jag någonsin har sett! En Schäfervalp med namn Smilla.

Idag blir det som sagt fest och jag ska se om jag kan skriva något mer här inne en annan dag.
Sköt om er där hemma! Ciao!

image22 
Freya, sommaren 2007. -Alltså inte Smilla, men jag ska ta ett kort på den söta valpen nästa gång vi åker dit,
så ska ni få se något otroligt sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0