TV2 på Hede Rytmer...

Idag hade jag Italienska prov och Religionsprov... jag tror att det gick ganska bra faktiskt.

Jag har fått reda på betyget i Religion B och Filosofi också.
Båda två MVG. :D
Dock vet jag inte hur det blir med Religion A än, men nog VG där.

Sen ska jag få betyg i Italienska, Engelska C och Svenska C också.. bara en vecka kvar så får man veta. :)

TV2 skulle komma och spela på Hede Rytmer i Silkeborg här i sommar.. och jag kan inte se dem. ='(
Nääee, för de spelar den 5 juli och jag ska vara i Sthlm mitt på dagen den 6 juli för att min älskade kusin konfirmeras då.. så jäääkla typiskt! Faaaan. ='(

Nu ska jag gräva ner min sorg i svenskan....

Kommentarer
Postat av: Marie

Vi är två som ska gräva ned oss då :p Fucking svenska.

2008-05-19 @ 17:51:45
Postat av: Cärow

Åh vad trevligt :D



Ja jag trivs oxå i vår grupp, men det är bara så det är. Somliga är livrädda för att släppa taget även om de känner för det...



Mjaa, jag provade lite frisyrer idag. Sov med "pappiljotter" i eller vad det heter, hur obekvämt som helst, men nu har jag en pudel på huvudet. haha. Seriöst, jäävigt lockigt är det ;)

Jag tror jag ska köra luggen iaf, men det andra vet jag inte, det blev liksom för mkt. men men.

2008-05-19 @ 19:38:52
URL: http://airolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0