Jag måste få tid till mig själv.. ok?

Nu ska jag berätta för er.
Jag orkar inte med att vara på tophumör just nu. Jag orkar verkligen inte. Det har inget med Er att göra. Så ta inte åt er. Ok? Jag har så mycket att tänka på när det gäller skolan och extra uppgifter som ska göras så jag har inte orken att vara på topphumör eller på något bra humör alls.

Jag måste få tid till mig själv och få göra det jag ska på lektionerna. Jag måste få lugn och ro och göra mina saker, för annars klarar jag inte ens de här två veckorna som är kvar.

Snälla vänner och familj. Jag är inte sura på er. NÅGON av er. Men jag är lättretlig just nu för att jag orkar inte med och jag hinner inte med det jag ska hinna med.

Om två veckor är jag nog som jag ska igen.

/Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0