Puha..

Har äntligen lugnat ner mig. Sitter med Italienskan.. Skulle ha skrivit ner allt som är värt att veta när man ska lära sig italienska, men vet inte om jag orkar med tanke på att det är så mycket. Men vill ju lixom inte glömma det heller. =/

Tjaaoo-.. Morsdag som sagt.. Mammas dag.. Ikväll ska vi till Farmor också och fira henne. Blir en massa mat och fika tycker jag en dag som denna...

... Det gör det inte bättre med tanke på vad man åt igår :P Men guuuuud så gott det var. :D Tack Simson, det var jättegott. :) Och än en gång, tack tjejer för en trevlig kväll.


Kommentarer
Postat av: Carolin

haha, jag förstår vad du menar, lite taskig tajming med en massa tårta idag, o sen blir det väl tårta på studenten och ja vem vet gudarna. Men sen kanske det är lugnt ett tag :P



2008-05-25 @ 16:54:36
URL: http://airolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0