Skolan..

Nu sitter jag i skolan och har precis blivit klar med engelskan. Alice sa att hon trodde jag kunde få ett VG i Engelska C.. men hon skulle titta på min hörövning innan. Känns bra.. nu hoppas jag abar på att sista delen i hörövningen inte var allt för dålig... den gick kanske skit.

I övrigt mår jag bra... gjorde inte det igårkväll, då hade jag ont i kroppen och hade huvudvärk. Men skönt att det är över.

Vad händer och fötter??

I helgen blir det mys med flickorna hemma hos Simson. Middag och schlager tillsammans med otroliga nära och kära vänner. Kan det bli bättre?

I övrigt får jag se vad som händer. Frågade Malin om vi skulle göra något.. Hoppas. :)

Nu ska jag kila på engelska lektion, film blire.. skönt att det är färdigt nu, allt som har med skolan och göra. Dock ett par lektioner kvar, men inget som direkt kan påverka betygen förutom i Italienskan och den ska jag plugga plugga PLUGGA på i helgen.

Ciao mina kära.


Kommentarer
Postat av: Cärow

Yää, klart att det blir ;)

Ja, kommer o hälsar på något. Kanske våldsgästar ;)



Oooh Caassaaanooovaaa xD (8)

2008-05-22 @ 18:25:46
URL: http://airolin.blogg.se/
Postat av: Marie

Nice kommentar. "vad händer och fötter". Mohaha

2008-05-22 @ 19:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0