Skor, jag älskar skor!

Ja, visst gör jag det. Alla dessa skor. Skor är något som jag känner att jag har råd att köpa (oftast iaf). Undantag finns. T.ex. nere i Örebro då jag ville ha ett par röda pumaskor i lite högre modell. Åååhh som jag vill ha dem! Har dock bara en massa kawasaki skor, som dessutom börjar bli lortiga.

Mina höga skor, högklackat, jag älskar högklackat! Vill gärna ha mer, mer, mer, mer!!

Mitt lilla problem är bara att jag inte orkar gå i högklackat till vardags.. min rygg tycker att det är jobbigt.
Mina 3 cm klackar är inte alls jobbiga att gå i.. det är dem med 5-8 cm som gör det jobbigt åt ryggen.. så typiskt!

Skor som sagt.. älskar dem. :D


Dock inte alla skor här, men de jag använder mest. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0