Snart..

Ja snart är studenten här. Den närmar sig med stora steg. Rätt vad det är så är den här veckan över och då är det bara festande och kul med vännerna som återstår.

Balen närmar sig och apropå den så är min klänning klar och ska förhoppningsvis hämtas på torsdag. :D Jag ska prova den och sen får vi se hur den sitter och så. Frisör tid har jag också, jajjemen! Det blir lockar, lockar och återigen lockar. :) Som jag hade funderingar på OCKSÅ. Ja jag vet att jag första sa knut, sen sa jag svinrygg och nu säger jag lockar.. men det är bara så svårt att besämma sig. :P

Imorgon ska jag till min frisör och klippa till håret. Färgning blir det också. :) Hoppas att det blir bra. Funderar på superblond.. alltså ljushårig.. sommarblond och INTE fjortisblond som många tänker på. :P

I övrigt.. jaaa... engelskan då till på onsdag och sen lyssningsövning i engelska.. är det bara det jag har kvar? Det kanske det är.?

Kära kära mr Was.. saknar dig här.. Endast två veckor kvar, så är du här. <3

Kommentarer
Postat av: Jyothi

Underbara du :D

Snart när den här jävla veckan är över då jäklarns

ska vi börja fira redan en vecka innan studenten eller hur da?:D <3

2008-05-19 @ 21:03:53
URL: http://rosaeufori.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0